dijous, 27 de març del 2008

Cap a la Borsa!!!

Sí ,sí aixó es el que vam fer el dia del Sant Crist d'Igualada, una excursioneta cap a visitar la borsa, el Torelló i jo!!! Em suposo que penseu quin parell de freakees!!! però de veritat que ha sigut una cosa premeditada amb temps, sempre buscàvem un dia per poguer-nos atansar a veure el que es cou allà dintre, de primer per poder accedir vam tenir que trucar a un nùmero per visitas guiadas i ens van dir que hi anèssim un altre dia,però vam insistir que només aquell dia teniem festa , al final va accedir i ens va dir que donguessim el nom a la porta, aixó sí que fòssim a les 11 al davant.Collons que m'has dit!!! 2/4 de 10 del matí truco el Torelló i li dic espavila que a les 11 em de ser a la porta!!! amb 10 min. em passa a buscar i gas cap avall!!! els comentaris del camí eren "és impossible arribar a temps" ,"per on entrem???".Al final truco el Xesco i em diu que la manera més ràpida és diagonal i muntaner avall, trenques a València i ja hi ets, així ho vam fer i les 11 en punt entravem al pàrking i sortim corrents .Arribem ,donem el nom a la porta (com ens han dit), entrem i ens hen anem amb un grup d'escolars gironins, com si fòssim uns estudiants més, escoltem amb atenció el que diuen, ens passejen per alla dintre, i els estudiants marxen però nosaltres ens fem els despistats i ens quedem mirant els mils de monitors que hi ha, esbrinem per a que serveix cada un, sentim el parket als nostres peus jejejeje quin freakee!!! i des de el priincipi flipem amb els jubilats forrats que van a passar l'estoneta a la borsa i explicant les seves anècdotes ,bueno, igual que a la Pansa. Abans de marxar fem una passejada per allà i ens trobem que TV3 està fent una connexió en directe pels matins d'en Josep Cuní, i el Carles i jo perque quedes al arxiu que un dia em anat a la borsa , vam passar dissimuladament pel darrera de la periodista i ens vam dirigir als ordinadors com si fòssim professionals.

Així va ser la nostre gran processor del dia del Sant Crist!!!





2 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajaja una mica freaks si eh, però clar, cada loco con su tema!!

Molt bo això dels jubilats forrats :)

Sese ha dit...

Fliparieu més que un nen devant les llumetes que fan pampallugues de les CIRSAS.
Per cert, a aquella hora la gent normal treballa.

Apa, a reveure i força ese equipo